WwW.As7ap4u.CoM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بيك يا زائر فى اصحاب فور يو

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
AHMEDZAMALEK09

AHMEDZAMALEK09

ذكر
علم بلدى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Iraq110
الاقامه : نادى الزمالك
هوياتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Painti10
مهنتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Studen10
رسالتى : معلش مش موجود فى المتتدى كتير عسان مشغول شويه اليومين دول

انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Empty
مُساهمةموضوع: انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي   انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Emptyالإثنين يناير 28, 2008 4:38 pm

غناء: يارا...رامي عياش...فضل شاكر...جنات..وتامر حسني
تبدا يارا بالغناء:بعد الحب دا ايه..اللي تعمل كل داا تستاهل اييه.. بعد الحب دا اييه اللي تدي حنان كدا من غير حساب نبوس التراب اللي ماشيا عليييه
و تغنى اللازمة:اميي ثم امي لحد اخر يوم في عمري...حضن من اول حياتي و همو همي ...اللي كتر خيرها ..داب خيرها في دمي و عايش بيه
رامي عياش:بعد الام في ايه..دعوة حلوة فتحا سكة مقفلااا..بعد الام في اييه..يهدي بالو اللي فعيالو الدنيا كلها مفتوحالو و رضيا علييه
و تغنى اللازمة:اميي ثم امي لحد اخر يوم في عمري...حضن من اول حياتي و همو همي ...اللي كتر خيرها ..داب خيرها في دمي و عايش بيه
فضل شاكر:اعملها تمثال...اللي طيبت قلبها فوق الخيال..اعملها تمثال اللي سهرت و اللي تعبت و اللي ربت و اللي شالت حمل جباال؟؟
جنات: لو هعملك ايه ...تستهل ميت الف عيد عاللي عملتيه...لو هعملك اييه ..مين في تعبي سهر منمش مين في اول مرة بمش سند علييه
تامر حسني:بعد اللي عملتيه..اعمل ايه يوم فاللي وصلتيني ليه..؟؟بعد اللي عملتييه...من حنانك من سماحتك الجنة تحتك داللي ربنا قال عليه..
اميي ثم امي لحد اخر يوم في عمري...حضن من اول حياتي و همو همي ...اللي كتر خيرها ..داب خيرها في دمي و عايش بيه
مشــ قسم الادب والشعرـــــرف
الطير المهاجر

ذكر
علم بلدى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Egypt110
هوياتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Riding10
مهنتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Police10
رسالتى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Szlb8dqeiuhv

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي   انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Emptyالإثنين فبراير 04, 2008 3:55 am

شكرا يا فنان تسلم الاوبريت دا اقل تكريم للام
قلب مجروح

قلب مجروح

ذكر
الترفيه : النت
المزاج : الحمدلله
علم بلدى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Egypt110
الاقامه : جزيرة الاحزان
هوياتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Sports10
مهنتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Sailor10
رسالتى :
ادعيلى شكرا
please pray for me

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي   انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Emptyالإثنين فبراير 04, 2008 4:48 am

:bounce: شكرا يا باشا روعه والله
http://www.as7ap4ever.yoo7.com
AHMEDZAMALEK09

AHMEDZAMALEK09

ذكر
علم بلدى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Iraq110
الاقامه : نادى الزمالك
هوياتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Painti10
مهنتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Studen10
رسالتى : معلش مش موجود فى المتتدى كتير عسان مشغول شويه اليومين دول

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي   انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Emptyالإثنين فبراير 04, 2008 6:45 am

شكرااااااااااااااا على الردود الجميله
الطير المهاجر
الطير المهاجر

ذكر
هوياتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Riding10
مهنتك : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Police10
رسالتى : انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Szlb8dqeiuhv

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي   انا جبتلكم كلمات اروع و احلى اوبريت سمعتها و هي اوبريت امي ثم امي Emptyالسبت مارس 08, 2008 4:29 am

فعلا كلام جميل من انسان اجمل شكرا مش مجامله

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-