اهلا بيك يا زائر فى اصحاب فور يو

الرئيسيةالبوابةبحـثس .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

تأثير سامي يوسف على اخي الصغير "يوسف"

كاتب الموضوعرسالة
عاشق_هانا_مونتانا
مشـ القسم الاسلامى ـــرف
مشـ القسم الاسلامى ـــرف

ذكر
الترفيه : طالب ثانوى
المزاج : حزين
علم بلدى :
الاقامه : مملكة الحزن
هوياتك :
مهنتك :
رسالتى : انا رسالتى ان محدش يفكر فى يوم انه يحب
لان الحب ما هو الا عذاب وفراق والم

مُساهمةموضوع: تأثير سامي يوسف على اخي الصغير "يوسف"   السبت سبتمبر 13, 2008 5:23 am

السلام عليكم
كيف حالكم انا اليوم حبيت احى عن هادا الموضوع من زمان وهلا اجى وقتو
الان اصبح سامي يوسف يشغل قلوب الناس بعد ان اقتحم على بيوتنا وادخل فيها الحب والامل خاصة بعد أنشودته امى التى تذاع على عدة قنوات
صحيح هادا الفيديو اخد كتير جدل بس هلا انتو كشفتوا ايجابيتوا .

الصراحة ايجابيات فيديو كليب كل من المعلم ، التضرع ، امى اثرت كتير على الناس وعلى عائلتى وبالاخص على طفلين منا هما اخى الصغير يوسف 4 سنين وابن اختى أنس سنة ونصف

سوف اتكلم أولا عن اخى يوسف الذي اثر فيه سامي يوسف جدا، خاصة بعد ان اشتريت شريطه المعلم واصبحت افتحه دائما ومنذ ذلك الوقت اصبح يرددها
ومن ثم جاء فيديو كليب " المعلم " الذي اصبح فيها اخى لايفارق اسم سامي بتاتا على لسانه بل في شكل سامي ويسف اصبح يقلده في سلوكه ولبسه وتمشيطة سامي كل مرة بقولى اعملى الى زى سامي يوسف .
بل اصبح يساعد الصغير وامى ومرة سألنى واحنا بنحضر الفيديو هو لي سامي مسك الراجل الاعمى انا قولتلوا عشان الحجر قداموا وخاف يوقع
حكالى خلص انا لازم اعين الحجار.
ثم جاء فيديو كليب امى الذي اخد كثير من الجدل ولكن بالنسبة النا بتاتا بل اثر كمان فينا اصبح حب الام عندنا كتيييييييررر خاصة كمان اخى يوسف اصبح يكتب الواجب دائما بدون غلبة هو كان يفقعنا عشان يكتبوه والحمد لله هلا صار يكتب بدون غلبة واصبح يطيع ماما ويبوسها قبل مايطلع .

أما عن الشقى الى اسمو انس هادا حكايتوا حكاية دا كان يجننا
ونطلب المساعدة عشان يسكت بس عارفين مين كان المساعد "سامي يوسف" الصراحة ماتستغربوا دا بموت في شى اسمو فيديو كليب المعلم والتضرع وامى وخاصة التضرع الذى اثرت فيه كتير كل مايسمع اللهم صلى على سيدنا محمد بيصير يلحن فيها كأنوا بدو يحكيها وبصير يدور حولين نفسو وكمان انشودة امى واصبح يحكى كلمة أماه
بدكم اكتر من كده تأثير
" والان البوم سامي يوسف الجديد لم اسمعه لاخي الصغير بسبب وجود الموسيقى ولكن عندما يصدر الالبوم بالايقاع ساسمعه اياه "

وانتو كمان في حد تأثر في عليتكو بسبب اناشيد سامي يوسف king

ارجو الرد ...

تأثير سامي يوسف على اخي الصغير "يوسف"
صفحة 1 من اصل 1